§6.1: Foreningens ledelse varetages af en bestyrelse på 5 medlemmer, bestående af en formand, en kasserer og 3 bestyrelsesmedlemmer.
Alle vælges af generalforsamlingen for 2 år ad gangen
Formanden og et bestyrelsesmedlem, afgår på lige årstal og kassereren og de to øvrige bestyrelsesmedlemmer på ulige årstal.
Foreningen tegnes af formanden og kassereren i forening.

Lars B. Spange

Formand
Formand for foreningen.
I bestyrelsen siden generalforsamling 2022.

Dorthe Hygebjerg

Kasserer
Virker som foreningens kasserer.
I bestyrelsen siden generalforsamling 2021

Anders Bertelsen

Medlem
Menigt medlem.
I bestyrelsen siden generalforsamling 2024

Christian G. Hansen

Medlem
Sekretær.
I bestyrelsen siden generalforsamling 2024

Stuart Kilpatrick

Medlem
Menigt medlem.
I bestyrelsen siden generalforsamling 2024



Suppleanter til bestyrelsen:
Ulrik Ambrosius, Åhaven 1
Jan Henriksen, Christianslund 32.


Revisorer
Knud Sørensen og Anders Laursen er valgt som revisorer.
Erik Elbæk er valgt som revisorsuppleant.



Bestyrelsesmedlemmerne vælges for 2 år ad gangen. Hver anden gang hhv. 2 og 3 medlemmer.
Bestyrelsen holder bestyrelsesmøder efter behov og referater fra møderne vil så vidt muligt gøres tilgængeligt her på hjemmesiden.
Medlemmer af foreningen, som har et emne de gerne vil diskutere, kan henvende sig til et af bestyrelsesmedlemmerne der er angivet ovenfor.



Referater fra generalforsamlinger

Generalforsamling afholdes hvert forår.
Vigtigt! Der er deadline for indkomne forslag til Ordinær Generalforsamling 15/3 – de skal afleveres skriftligt til formanden.